Gå til innhold

Så utrulig herlig!!!!!! :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sit her i sofaen og sløvar og så......!!!! der er det, nokon bankar på!! på innsida av magen :D lisjevennen. Så godt å kjenne deg for fyrste gang.

 

Hehe, sit berre og glisar. er no 15+4, sist kjende eg ingen ting før ca veke 21 og det eg sakna etter at guten var fødd var å kjenne sparka, så eg har gleda meg til dette.

 

Fleire som nylig har merka dei fyrste bevegelsane?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, så deilig :) :)

Jeg er førstegangs og kjente for første gang bevegelser da jeg var 22+1. Nå er jeg 24+6 og mini begynner å bli sterk :)

 

Herlig å være gravid <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...