strikkemegihel Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Sit her i sofaen og sløvar og så......!!!! der er det, nokon bankar på!! på innsida av magen lisjevennen. Så godt å kjenne deg for fyrste gang. Hehe, sit berre og glisar. er no 15+4, sist kjende eg ingen ting før ca veke 21 og det eg sakna etter at guten var fødd var å kjenne sparka, så eg har gleda meg til dette. Fleire som nylig har merka dei fyrste bevegelsane?
Gjest Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Åh, så deilig :) Jeg er førstegangs og kjente for første gang bevegelser da jeg var 22+1. Nå er jeg 24+6 og mini begynner å bli sterk Herlig å være gravid <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå