Mor f. 1978 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hei. Dette er mitt tredje svangerskap, og ikke før nå har jeg sett den berømte slimproppen. Jeg er 11 dager på overtid, og nå for en halvtime siden kom slimproppen. Er det noen som har erfaringer med hva som skjer etter at slimproppen går? Tror jeg har lest at det kan gå flere dager etter den har gått før fødsel starter, og hos noen starter den ikke før en blir satt igang. Noen erfaringer??
Blind Gudinne Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Slimproppen min gikk i 6 tiden på morgenen, og litt før 23 samme kveld var gullungen ute. Kanskje det skjer noe snart?
Eplejuice Fødeklar Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 hos meg kom slimproppen 3 timer før vannetgikk, men så gikk det et 25 timer til riene startet
Mrs. Bouquet Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hos meg gikk slimproppen en uke før jeg ble satt i gang.
leodora Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Hei. Slimproppen min gikk for 3 dager siden, jeg har 7 uker igjen til termin. Verken jordmor eller lege tror det skjer noe med det første. Men nå er det en stund til min tremin da, selv om det er to der inne.
Mor f. 1978 Skrevet 23. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2008 Hm, ser ut for at det ikke skjer noe umiddelbart. Jeg skal uansett settes i gang på mandag, så det er vel ikke så farlig om det ikke skjer noe før da. Blir tredje gang jeg må settes i gang, men det går vel greit denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå