Gå til innhold

2 spørsmål om Kreta-tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på tur til Kreta i morgen, jeg har ikke vært i "syden" før, så jeg lurer på en ting: er det sånn at man kan gå litt for seg selv på strendene? eller er det overfylt overalt? grunnen til at jeg spør er at jeg ikke liker å trykke meg opp i folk som sild i tønner. Jeg ønsker å ha bittelitt privatliv om dere forstår.

Så har jeg et spørsmål til: er det mange som er toppløse på strendene? jeg hadde ikke likt det om så var tilfelle=(...synes det blir litt vel drøyt liksom....jeg stoler 110% på mannen min altså, det er ikke det..men hadde syntes det var litt ekkelt uansett =(..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sann! Det kommer veldig an på hvor på øya dere skal, men siden det er utenfor fellesferien vil jeg tro at dere får være litt i fred :) Strendene er så fryktelig store og folk samles som regel der hvor det er finest å bade. Så dere kan eventuellt legge dere litt vekk fra de, også gå dit kun for å bade. Når jeg har vært der var det svært få som solte seg toppløse, det var kun jeg og ei til som jeg så i løpet av hele uken, så tror ikke du trenger å bekymre deg for det :) Goood tur, kos dere masse!

Skrevet

Faktisk er det høysesong der nå, fordi store deler av europa har fellesferie i august, og ikke i juli... Slid i tønne er nok garantert om man ikke har bestilt seg inn på et luxusresort hvor de satser på ro og privat atmosfære.

Skrevet

Neida, jeg har vært på Kreta rundt disse tider tidligere, og da var det veldig rolig og fint :-) Hotellet vi bodde på var nesten tomt, og på stranden til hotellet var det bare vi og 4-5 andre par.. så som sagt, det kommer nok an på hvor på øya de skal :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...