Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Vi skal på tur til Kreta i morgen, jeg har ikke vært i "syden" før, så jeg lurer på en ting: er det sånn at man kan gå litt for seg selv på strendene? eller er det overfylt overalt? grunnen til at jeg spør er at jeg ikke liker å trykke meg opp i folk som sild i tønner. Jeg ønsker å ha bittelitt privatliv om dere forstår. Så har jeg et spørsmål til: er det mange som er toppløse på strendene? jeg hadde ikke likt det om så var tilfelle=(...synes det blir litt vel drøyt liksom....jeg stoler 110% på mannen min altså, det er ikke det..men hadde syntes det var litt ekkelt uansett =(..
ballblom Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hei sann! Det kommer veldig an på hvor på øya dere skal, men siden det er utenfor fellesferien vil jeg tro at dere får være litt i fred Strendene er så fryktelig store og folk samles som regel der hvor det er finest å bade. Så dere kan eventuellt legge dere litt vekk fra de, også gå dit kun for å bade. Når jeg har vært der var det svært få som solte seg toppløse, det var kun jeg og ei til som jeg så i løpet av hele uken, så tror ikke du trenger å bekymre deg for det Goood tur, kos dere masse!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Faktisk er det høysesong der nå, fordi store deler av europa har fellesferie i august, og ikke i juli... Slid i tønne er nok garantert om man ikke har bestilt seg inn på et luxusresort hvor de satser på ro og privat atmosfære.
ballblom Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Neida, jeg har vært på Kreta rundt disse tider tidligere, og da var det veldig rolig og fint :-) Hotellet vi bodde på var nesten tomt, og på stranden til hotellet var det bare vi og 4-5 andre par.. så som sagt, det kommer nok an på hvor på øya de skal :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå