Gå til innhold

Hva burde du gjort nå, i stedet for å "dibbe"??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde lagt på plass klær og strøket mannen min sin skjorte (skal i 30-års dag i morgen),

burde satt på en maskin med klær og moppet stuegulvet.

Men,men, oppgavene løper ikke fra meg akkurat...........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Burde ha satt inn oppvasken i oppvaskmaskinen. Vasket gulvet og tatt meg en røyk:p

Nei, nå skal jeg lette på ræva:o)

Skrevet

brettet en korg med klær blandt annet ;) har tatt 1 så har en liten pause nå =)

Skrevet

Helgerengjøring av huset!!! + gått ut og sett kordan den syke hunden min har det, satt på en maskin klær, lagt sammen det som ligger i sofaen og i tørketrommel. ++++ en masse til. SUKK. Nå har jeg sittett her i en time! Pelle seg bort fra datamaskinen!

Skrevet

jeg må jo sitte her å se hva folk svarer siden jeg startet tråden (skikkelig god unnskyldning...)jaja får bli her en stund til da.

Skrevet

Vasket klær...

Men nå er middagen ferdig, så nå skal det spises.

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Gjort det meste...klærne i stuen er ikke helt tørket så dem henger jeg opp i morgen:)

Men skal snart med å tømme søppel da...skikkelig spennende kvelder jeg har altså!!

Skrevet

Laget halvårsplan i RLE, samfunnsfag og engelsk og vurdert hvilke lærebøker vi skal velge når vi bestiller inn nye i samfunnsfag til 9. klasse. Har litt for vondt i hode til å gjøre dette nå, så det får bli i morgen.

Skrevet

Siden du minnet meg på det, skal jeg henge opp en maskin med tøy.

Ellers burde jeg heklet på julegardinene, de må være klare til 1. desember!

Skrevet

Tatt ut av oppvaskmaskinen og satt inn det skitne.

Henge opp tøy

Skrevet

Ikke en dritt=) Sitter her og forer lille matvrak på 13 dager så får ikke gjort noe annet i det hele tatt akkurat nå

Skrevet

Er ikke sikker på om jeg burde ha gjort noenting i grunn, det er tross alt fredag kveld :o) hjemme aleine, pusler med litt mat til mannen kommer hjem, koser meg med et glass rødvin,ser litt tv og rydder litt :o) deilig med helg

Skrevet

Ligge sammen klær og henge opp nye..Og kanskje tatt oppvasken..

Får se når jeg orker:)

Skrevet

For aller første gang så sitter jeg her uten å ha dårlig samvittighet for at jeg egentlig skal gjøre noe annet.. :)

Skrevet

ryddet litt...

men har vært flink og vasket 3 klesvasker i ettermiddag jeg...

og hadde egentlig planer om å bare nyte kvelden! kose meg med godis, pc og tv. og det er akkurat det jeg gjør. nyter en kveld alene hjemme, og pleier den forkjøla kroppen min!!!

Skrevet

Skulle egentlig studere litt, men det er selvsagt krøll på nettsidene til skolen min, så får ikke tilgang til de sidene jeg trenger..så da ble det dib i stedet:)

Skrevet

malt møbler

ommøblert

vasket badet

ryddet stuen

støvsuget

vasket gulv

Skrevet

Egentlig ikke noe, kanskje studert noe men ellers har jeg gjort mye i dag.

Skrevet

Få mista til å sove og synge litt for største...

Og når de har sovna bør jeg (med trykk på bør) rydde ferdig der jeg har ommøblert...

Skrevet

Absolutt ingenting! Har nettopp kommet hjem etter å ha jobbet i tolv timer, så jeg føler at jeg fortjener det.

Skrevet

Ingenting!

Klokka er over halv ti, så klesvasken som skulle vært vaska får vente til i morra.

Nå er det fredagskvelden og et glass vin! :)

Skrevet

Jeg burde ha støvsuget og vasket, men rakk det ikke tidligere og gidder hvertfall ikke å gjøre det nå. Så det får vente til i morgen! :)

Skrevet

Bakt kake til bursdagsslskap i morgen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...