Jubelbrus* Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Noen spørsmål om barnehage bare! Hvilken barnehage i byen har dere barn i? Søkte dere lang tid i forveien? Hvordan er dekningen i byen for tiden? Er det vanskelig å få plass? Gutten vår er seks måneder nå, og vi har ikke søkt. Litt dumt?
Makka Pakka Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Sjansen for å få plass i barnehage er absolutt til stede men det er ikke sikkert du får akkurat der du ønsker. Jeg søkte midt i året med min yngste og fikk faktisk plass når jeg trengte det. men så bygges det en del nye barnehager og jeg fikk plass i en ny barnehage som ikke hadde fått fylt opp plassene sine ennå. Søk bare nå så vet du at du har gjort det unna. Og ring innimellom og hør med barnehagen du har søkt i for å høre ståa, sånn at de vet at du virkelig er interessert.
Jubelbrus* Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 Akkurat.. Ja, det bygges faktisk en ny rett ved her vi bor! Åh, det hadde vært praktisk det! Men da skal jeg bare søke nå, så får vi se. Finner man søknad på nettet, mon tro? Takk for svar!
Makka Pakka Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 På Tromsø Kommune sin hjemmeside finner du ut hvordan du søker. Hvis barnehagen er under oppbygging er det ikke sikkert den står som alternativ ennå over de barnehagene du kan velge mellom. Ring da til kommunen og hør hvordan du kan søke på den, trolig må du skrive egne søknad på akkurat den barnehagen, eller det blir eget opptak til den. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå