tara_77 Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 How she is (mikael) finner den på youtube:) angel med Sarah Mc....Another night med Jan johansen.... og den fineste barnesangen jeg vet om er Lykkeliten:) den er jo så vakker.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Alter bridge med "in loving memory" (minner meg om pappan min) Postgirobygget- idyll bigbang - something special hellbillies - finaste eg veit er maaaaange mange flere også, men orker ikke ramse opp i en hel evighet
Oi ..! Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Bridge over troubbled water - originalen med Simon & Garfunkel Hallelujah - originalen med Leonard Cohen Det vackraste jag vet med Cecilia Vennersten
ellynn Skrevet 23. august 2008 #7 Skrevet 23. august 2008 you raise me up - secret garden, tears in heaven - eric clapton, the rose - bette midler, if tomorrow never comes - ronan keating, sigvart dagsland - ka e du redd for, tir na noir - vamp
lilios med 3 søte små:-) Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 jeg har da to jenter, og den fineste sangen jeg vet om er "in my daughters eyes" med Martina McBride den teksten går rett hjem i en jentemammas hjerte:-)
Lykke X 4 Skrevet 23. august 2008 #10 Skrevet 23. august 2008 Landslide av Stevie Nicks Cooling av Tori Amos Reise av Kari Bremnes Never gonna cry again av Eurythmics (liveutgave) http://www.youtube.com/watch?v=FhNrrrCCTdA
StorkeMammaen Skrevet 23. august 2008 #11 Skrevet 23. august 2008 Brandi Carlile - Tragedy (Austin cello version) Damien Rice - The blowers daughter Coldplay - med så og si alt Elisa - Dancing Enya - May it be Eva Cassidy - med så og si alt Madrugada - This old house, Honey bee Katie Melua - I cried for you Mazzy star - Fade in to you Seigmen - Metropolis Staind and Fred Durst - Outside (acoustic) -elsker sånne tråder, masse inspirasjon til ny' musikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå