Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Jeg har en helt nydelig datter,en baby på vei, flott samboer , flott familie og ingen store problemmer her i livet... Og sannheten er at jeg sikkert som mange andre klager over småting men av og til er det nødvendig å sette seg ned å tenke over hvor heldig jeg egentlig er....!! Og jeg gleeeeeder meg til å få ny baby i armene mine....weeeeeeeeee:) Så har vi en flott skogskatt også da..må ikke glemme Missy:) Alt ordner seg til slutt uansett....
Jenny-penny Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 ha,ha. Ha det akkurat som deg (bortsett fra jeg ikke er gravid). Man må se litt stort på de noen ganger, å glemme sokker på badet og leker i hele stua. God helg snuppa
Gjest Nydelige Christina+spire! Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Ja, ikke sant...av og til irriterer jeg meg helt villt over at jeg kansje har moppet kjøkkengulvet 2 ganger og så er det fullt av matrester der etter 5min liksom...men det betyr jo så lite! det er døde ting.. Men jeg trenger å sette meg ned å tenke postivt av og til, det hjelper meg og bruke energien på det gode ikke det døde som jeg kaller det hehe:) God helg til deg også!!!
Gjest Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Så heldig du er! :-):-) Jeg har en helt fantastisk pen & utrolig herlig liten jente, en god og superkjekk kjæreste, klarer meg fint som student selv om jeg er mamma, er sunn og frisk, har en sunn og frisk jente Slike tråden bør vi ha oftere! For vi har som regel ingen store problemer vi sliter med! ;-) Vi er så heldige, altså!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Jeg er også egentlig kjempeheldig, bare synd at jeg ofte glemmer å sette pris på det. Jeg har jo tross alt en god mann, god baby på loftet, god baby i magen og en kjempefin jobb. Så jeg mangler faktisk ikke noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå