Gå til innhold

Jeg er så heldig...!

Anbefalte innlegg

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg har en helt nydelig datter,en baby på vei, flott samboer , flott familie og ingen store problemmer her i livet...

Og sannheten er at jeg sikkert som mange andre klager over småting men av og til er det nødvendig å sette seg ned å tenke over hvor heldig jeg egentlig er....:)!!

Og jeg gleeeeeder meg til å få ny baby i armene mine....weeeeeeeeee:)

Så har vi en flott skogskatt også da..må ikke glemme Missy:)

Alt ordner seg til slutt uansett....:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ha,ha. Ha det akkurat som deg (bortsett fra jeg ikke er gravid). Man må se litt stort på de noen ganger, å glemme sokker på badet og leker i hele stua.

God helg snuppa

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Ja, ikke sant...av og til irriterer jeg meg helt villt over at jeg kansje har moppet kjøkkengulvet 2 ganger og så er det fullt av matrester der etter 5min liksom...men det betyr jo så lite! det er døde ting..:)

Men jeg trenger å sette meg ned å tenke postivt av og til, det hjelper meg og bruke energien på det gode ikke det døde som jeg kaller det hehe:)

God helg til deg også!!!:)

Skrevet

Så heldig du er! :-):-)

Jeg har en helt fantastisk pen & utrolig herlig liten jente, en god og superkjekk kjæreste, klarer meg fint som student selv om jeg er mamma, er sunn og frisk, har en sunn og frisk jente :) Slike tråden bør vi ha oftere! For vi har som regel ingen store problemer vi sliter med! ;-) Vi er så heldige, altså!

Skrevet

Jeg er også egentlig kjempeheldig, bare synd at jeg ofte glemmer å sette pris på det.

Jeg har jo tross alt en god mann, god baby på loftet, god baby i magen og en kjempefin jobb. Så jeg mangler faktisk ikke noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...