Linnsy77 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har time på ullevål på mandag, og fikk beskjed om at jeg kunne få med piller å gjøre det hjemme dagen etter. Men leser litt om det og ser at man må vente i to dager etter man har stoppet graviditetet før man tar disse pillene? Noen som vet?
minimagic Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 eg måtte ha d i jan.. eg fikk en tablett på sykehuset tirsdag for å sette ting igang og måtte vente i 2 dager før eg kom inn igjen og t tabletter igjen.. skulle ta me 3 timers mellomrom(tror d va 3 timer) for at ting skulle komme igang... etter 2 doser va rier igang.. etter d gikk d fort for min del... måtte vente litt te morkaka kom men fikk akupunktur og d hjalp.. va en helt pyton opplevelse men eg hadde ikke noe valg. foster va ikke levedyktig... va i uke 15.. du må ha lykke te...
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 23. august 2008 #3 Skrevet 23. august 2008 jeg tok i uke 8. fikk en tablett på sykehuset, og en til to dager etter, så fikk jeg tabletter i skjeden, og fikk dra hjem når blødningene hadde starta skikkelig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå