En blå å en rød:) Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hvor mange her inne har blitt gravide som følge av at mannen har hoppa av i svingen?? Lysten tok overhånd for 2 dager siden, vi var uten prevensjon, å bestemte oss for å hoppe av i svingen...Sitter nå med en skikkelig uro, i og med at jeg ikke har tatt folsyretabletter... Tok tablett samme dagen som det skjedde (hadde liggende) og har tatt disse 2 dagene etterpå...Men er det nok?? Jeg har skikkelig noia!! Vet at det er 60 barn hvert år som blir født med ryggmargsbrokk... Så hvor stor er sjansen? er det mange som får barn iløpet av et år da?? klem fra ei nervøs jente
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Vi har kun brukt dette som prevanesjon, og det funker helt fint for oss. Begge ungene er resultat av at vi lot være å hoppe av og bare lot det stå til... Jeg begytne med folsyre til lillemor etter at jeg oppdaga at jeg var gravid. Med guttongen hadde jeg aldri hørt om dette, så da tok jeg det ikke. Begge barna var friske.
En blå å en rød:) Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 okei...hjertelig takk for svar! er bare å vente 14 dager så får vi vel svaret...men er nervepirrende å vente...tenkte vi skulle begynne prøvingen etter neste mens, for jeg tenkte å begynne med folsyre nå... Skjer det, så er det nok en mening med det...!
En blå å en rød:) Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 dytter litt jeg, flere med erfaringer?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 To av mine beste venninner har begge blitt gravide på det viset.
En blå å en rød:) Skrevet 22. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. august 2008 ja, dette blir jo riktig spennende fremover....!
Gjest Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 jeg ble gravid på det viset... det er ca 60.000 barn som blir født hvert år i norge så sjansen er liten..
Mammapudding Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Ja, jeg ble gravid den ene gangen vi ikke brukte prevensjon men han hoppet av i svingen:) Var 6 uker på vei da vi fant ut at jeg var gravid og begynte med folsyre da..har ei frisk jente på 1 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå