Gå til innhold

kanskje jeg snart er ferdig:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt rier siden kl 10 i dag morres. nå er det 3-6 minutters mellomrom på de. spennende dette. har rier i ryggen som varer i 20-35 sekunder. veldig spennende. er 4 dager på overtid, så føder kanskje 5 dager over tiden? håper jeg får han ut i natt, da hadde jeg blitt veldig glad:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til =)

Sitter med den minste prinsen min på fanget nå, han 17 dager =)

Bare gled deg; dette er det største du kan oppleve!!

Skrevet

Lykke til,krysser fingrene for deg =)

Skrevet

tusen takk for lykkeønskninger jenter:)

Jojo79 : gratulerer så utrolig mye med nyfødt datter, må være helt herlig. gleder meg så mye:D gleder meg både til riene er over og jeg får hilse på barnet mitt:)

Skrevet

Lykke til :-) Spennende!!

Skrevet

yey, jeg fødte:D jeg dro på sykehuset kl 2230 og var der kl 23.

da hadde jeg 2 cm åpning. tre timer senere hadde jeg 8 cm åpning, og kl 3 begynte pressriene. babyen kom ut kl 0347 23. august. han var 50 cm og 3400 gram, 5 dager over termin:) glad jeg slapp noe form for smertestillende. Nå kommer jordmor til å le av meg, siden hver time hos henne har jeg spurt henne ut om alle smertestillende, som lystgass, epidural, lokalbedøvelse osv:p

mistet mye blod rett etter fødsel da, så det måtte komme inn 3 leger, og da jeg skulle dusje besvimte jeg, men nå er alt fint:)

I dag kom jeg hjem fra sykehuset, så nå ligger babyen min i stua og sover i vognen. han er kjempesøt med mye svart silkehår<3 han har bare gått ned 120 gram siden fødsel:) kjempeglad i han!

Skrevet

gikk kjempefint. fikk en gutt litt på 4 om natten:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...