Gå til innhold

hva driver dere med om dagen når dere går hjemme med bebisen?


maimamma:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er på barseltreff en gang i uka, og så er det jo noen treff med mammaer her inne også - veldig koselig det da :) Ellers blir det litt turgåing i området, lunsj med venner/kollegaer og ellers er jeg mye hjemme med nurket. Merker at jeg blir blidere når jeg planlegger å finne på noe enn bare å være hjemme. Er førstemann i vennegjengen som har barn, så da er det ingen av de som er hjemme på dagtid. Men vi er flinke til å møte vennene våres på kveldene og tar med babissen på tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes dagene går så fort jeg atte. Klokka 08.00 kjører vi storesøster på skolen, så har vi frem til 13.00 til hun skal hentes igjen. De 5 timene går med på mat, lek og stell. Så er det husarbeid. Det er deilig å gjøre på dagtid. Etter 13.00 drar vi ut å handler. Gjør lekser, og lager middag til pappan kommer hjem klokka 15.00.

Så ofte jeg kan går vi turer, og jeg har en nevø født i mars som vi prøver å svinge innom når vi har tid. Men som sagt går dagene veeeeldig fort. Er nok å gjøre her hjemme sånn at det ikke blir kaos:) For eksempel med klesvask.

 

Vi er mange med barn i min vennegjeng, men ingen andre er hjemme nå. De har begynt i jobb igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går dagene i full fart,kjenner att jeg rekker jo ingen ting om dagen. Men så har det vært ferie og mye som har hendt da.

 

Men jeg kjører storesøster i BHG kl 08.30. Så går det i mating, bytting og leking. Er ute å går en tur nesten hver formidag. Hender jeg er ute med venner å shopper, men de fleste har begynt å jobbe igjen. Skal begynne på babysvømming og barseltreffene tas opp igjen nå i september.

 

Det går en del i rydding, klesvak og rengjøring på dagene også så jeg har mest mulig tid med barn og mann på ettermiddagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes ikke bare dagene, men ukene går fort jeg..

rekker bare såvidt å gjøre det mest nødvenigste av husarbeid, blir bedre og bedre men..

vi prøver å finne på noe to til tre ganger i uka, det holder i massevis for oss.. Har alltid en hviledag etter at vi har vært ute på noe, både mor og barn blir slitne.. vi prøver å gå en times tid hver dag, ellers leker vi når han er våken også jobber jeg som en gal når han tar seg en dubb..

har barseltreff hver 14. dag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...