Gå til innhold

Har sendt mannen på butikken med lang lang liste..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vasket og ryddet kjøkken idag. Og tatt ut alt av kjøleskapet og vasket og ryddet der. Så nå har jeg sendt mannen på butikken med laaange liste. Så håper han får med seg alt..Han skulle kjøpe masse frukt og grønt som skal passe bedre inn i mitt nye liv hehe. Og lite snop til helga, ikke sånn frotsing som de andre helger, hvor det har vært rester nok resten av uka.

Han skulle også kjøpe inn så mye så det skal vare til ei uke. Og det er da greit å handle hver fredag, for hvis vi går på en mandag og handler til helga er det tomt når helga kommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flink han. Handler helst selv jeg, for samboeren min kommer alltid hjem med dobbelt så mye som det vi skulle ha. Han er ekstrem. Blir alltid dyrt.

Skrevet

Ja slik er det litt her også.. Men jeg printet nå inn litt ang penger før han gikk. Jeg kan ikke gå å handle selv nå for jeg klarer ikke løfte tungt, og det å gå å handle stor-handel alene sliter for masse i rygg og bekken.. Men savner det. Jeg liker å gå rundt på butikken og få ideer og kikke. Nå kom han faktisk.. Så nå kommer han nok til å fortelle meg hvor dyrt ting er.. hehe.. Han har gått å se at jeg bruker pengene mine til felles mat, og ikka bare på tull slik han tror..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...