Vimsaaa Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Når dere rydder bort sommerklær både til dere selv og barna, hva rydder dere ikke bort, som kanskje blir brukt gjennom vinteren, t shirts ?
Zitro Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Rydder ikke vekk noe før ting er for smått jeg... Først da fjerner jeg det. Han har en diger kommode på soverommet sitt som rommer alt av klær, + et klesskap som han har yttertøy i.
~sjiraff~ Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Tja... her har det ikke blit ryddet bort noe ennå. Men det greier seg vel med shortsene. Tskjorter bruker jeg en stund til.
It's all about me Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg rydder kun bort shortsene. T-skjortene og kortermede skjorter bruker jeg på han med genser under. Vesla bruker bruker kjolene sine med hvit body og hvite tights under. Mine egne sommerklær ligger i skapet hele året. Regner ikke med å vokse fra de under vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå