Mamma til tre gutter Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 kva skal han hete?? me har ein mathias fra før og vil gjerne ha eit navn på m som passer.. mannen vil eller har vell bestemt for markus men eg er litt usikker.. så ka syns dere og ka skal deres gutter hete??
opsi fødeklar Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Vi lurer litt på Mathias faktisk. Eller Millian. Og Mathias og Millian passer jo veldig bra.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 vet ikke hva det blir og vil ikke vite det heller men navnene er klare gutt: Johannes Jente: Johanne
flypapir Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg aner ikke! Er så mye vanskeligere med guttenavn enn med jentenavn... Men skal jeg si noen jeg liker får det bli Mikkel, Casper og Tobias. Men mye mulig vi velger noe helt annet til lillemann i magen..
mammaen til 2+1 Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Mathias er kjempefint!! Vi har og tenkt på det.. eller er våre foreløpige navn Villiam, Aron, Lukas, Emilian..hehe men som sagt.. det ene navnet varer et par uker og så kommer et nytt fint.. =) Tror nesten jeg må hilse på gutten først før vi bestemmer oss helt. Men Mathias og Lukas er jo fint sammen. For min egen del syns jeg ikke det "klinger" dersom alle navnene begynner med det samme som Mathias og Mats. Men det er jo smak og behag. =)
alokim Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Har to gutter fra før som heter Marcus og Simen og venter gutt nr 3 og vi vurderer navnet Lucas.
edvina har fått en gutt Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 vi har nesten bestemt oss for Aslak, men Endre er også høyt på listen. Gøy å se at ikke så mange velger disse navnene.
melli79 Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 vi har bestem oss for Trym. Har alltid likt det navnet og bestemte oss ganske tidlig. liker veldig godt Markus, men har en nevø som heter det så da kunne vi ikke velge det Julian syns jeg også er veldig fint. Lykke til med navnevalget. Tror ikke du skal henge deg så mye opp i at navnet skal begynne på M. da tror jeg du overser mange fine navn:)
Gjest Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Benjamin, Erlend, Elias, Adrian, Sebastian, Even, Jimmy, Joakim, Kasper, Kenneth, Leander, Marius, Mikael.. Gå på babyverden.no og bestill deg en gratis navnebok.
desember80 Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Vi har blitt enige om Adrian for lenge siden...elsker navn som begynner på A.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå