Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Nå har jeg skrevet en skikkelig seriøs melding til min ex, vi gjorde det slutt på Søndag, eller han da. Vi har en sønn på 7 måneder. Måten han gjorde det slutt på var feig og dramatisk, så jeg skrev det at jeg synes jeg fortjener en ny sjangse, ikke bare for meg men for vår sønn. å masse annet som var seriøst. Hvordan skal jeg tolke det når han ikke skriver tilbake? liksom, hvordan tenker dere? Visst dere har fått ei skikkelig seriøs melding om dere, barnet og sånnt, hva har dere gjort? satt dere i tenkeboksen eller bare drite i å skrive tilbake??
Papageno Skrevet 23. august 2008 #2 Skrevet 23. august 2008 Du må nok åpne deg litt mer her. Det er tydeligvis mange faktorer som vi ikke ser. Husk at du statistisk vil ha kontakt med barnets far i minst 17 år framover.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #3 Skrevet 24. august 2008 Altså. Han var skikkelig feig. Har vært sammens i 3 år, forlovet i 2 av dem. Fikk sønnen i Januar. Som han sa det så har han hatt det sånn i 7 måneder, at han var lei og klar. Så når han sa det ble jeg litt paff. Han sa han skulle gi oss en ny sjangse når gutten kom, så visst han har hatt det så jævlig som han sier hvorfor ikke bare ha sagt i fra et par måneder etter i stede for å vente i 7 måneder. Han er veeeeldig lat, dårlig kosthold osv. Jeg tar alt av husarbeid + gutten. Kan regne på ei hånd hvor mange ganger han har skiftet,badet og matet han. Han elsker gutten sin, det vet jeg. Å han har heller ingen annen. Han har jobbet veldig mye i det siste. 10 - 12 timers skift i hverdagene og fra 22.00 til 04.00 på fredag og lørdag. Han sover konstant. Han er trøtt hele tiden, liten sex lyst, sur, irritert. Så er det noen som burde være lei så er det vel meg jeg tror han er utbrent og deprimert da. å at han trenger tid. Men jeg klarer ikke å holde meg med mine mld, er jo så forbaska glad i han. Han er min store kjærlighet. men, vi var med hverandre 24/7 nesten, så det kan fort bli litt drygt da. Hmm, sånn har jeg ikke sett på det, 17 år ja. Hmm.. jaja. nei, vi får se
Anonym bruker Skrevet 24. august 2008 #4 Skrevet 24. august 2008 Mas og stress har motsatt virkning hvis du har å gjøre med en utbrent/deppa person å gjøre. La han være i fred. Han trenger tid for seg selv. Hvis han er glad i dere (noe han helt sikkert er), kommer han etterhvert. Ikke legg mer press på han, og hvertfall ikke send han "seriøse" meldinger på tlf. Disse meldingene vil bare tære på samvittigheten hans, og drive han lenger inn i depresjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå