konvall Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Det sier faktisk litt om oss det også... Selv abonerer jeg på allers og vif. Synes det er mye å lese i allers. Tja, tror vel egentlig det er litt "kjerring" blad, men da er jeg nok en kjerring.
metaMORfose Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg leser omtrent ikke ukeblader i det hele tatt. Men fikk Kamille av svigermor for en tid tilbake, og det var koselig. Ellers er det ukeblader med hekleoppskrifter jeg prioriterer. ))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Leser ikke så mye Ukeblad akkurat, men hvis jeg skulle velge måtte det nok blitt Hjemmet. Det liker jeg. Men kanskje fordi det er det jeg er vant med, siden min mor abb på det og har gjort det i mange år. Ukebladet liker jeg også.
NoDoubt Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Av ukeblad alltså blad som kommer ut hver uke så må det bli Se&HØR og HER&NÅ. Yes I`m easy:-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Abonnere ikke pånoen blader, men når jeg er på besøk hos min mormor leser jeg Hjemmet. Ellers så kjøper jeg Se og Høre en gang iblant.
Lykkeligmammatiltre Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg syns Hjemmet er veldig koselig, leste det masse da jeg var liten også da mamma hadde kjøpt det! Jeg kunne sitte med bladet i flere timer og lese de historiene fra virkeligheten, var min koose stund det! Syns fortsatt det er et fint blad, men kjøper det aldri, leser det bare hos foreldrene mine
solemio Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Har lenge kost meg med Kamille. Nå har jeg mista litt piffen, men det tar seg sikkert opp igjen. Og så abonnerer jeg på shapeup, men det mister jeg matlysta og blir litt sur av, for alt skal være så innmari forbaska grisesunt hele tida...
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Av de bladene jeg noen ganger kjøper så er det Allers, Norsk ukeblad og se og hør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå