Gå til innhold

Flinke flinkekjerringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det ikke du som skrev innlegg for en stund siden om husmaling og farge? Hvordan gikk det? ;-)

*nysgjerrig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Spetakkel!:-)

Jeg tapte... Og vant. På en måte:-)

Fargen heter FYN, og er lys med litt grønt og gult i. Så det ser litt beige ut på en måte. Jeg forelsket meg HELT i okergult da, men der fikk jeg motstand fra mannen, hehe. Søren og. Det er en skikkelig fin farge! Så nå ble det altså FYN med eggehvitt på stafasje. Fint faktisk:-)

Skrevet

Må blande meg litt inn her siden jeg har lyst å ha lys farge neste gang vi maler huset :o) Ser Fyn mest grønn eller gul ut i ulike dagslys? Har dere hvit dør også eller en annen farge?

Skrevet

Den ser egentlig hverken gul eller grønn ut:-) Bare lys beige! Om du drar på en fargerikebutikk tror jeg de har treverk malt der i den fargen, for den er ganske ny. Den er veldig fin altså. Lys, men samtidig varm:-)

Skrevet

Okei, men da høres den jo trygg ut. Har grått hus, og der brant jeg meg skikkelig selv om de hadde planke i butikken. Huset mitt er rosa/lilla!!! Får helt fnatt... men det er bare 2 år siden vi malte, så kan ikke male riktig ennå, hehe. Hadde aldri malt det ferdig om jeg hadde merket det før, men trodde først det bare var gamlefargen som påvirket (rødt).

*sette Fyn på vurderingsliste*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...