Gå til innhold

Synes det at jeg er alene her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si det var uuuuuutroooolig kjedelig her inne nå. Må jo bare legge ut nye

innlegg da, ikke noe annet å ta seg til. Føler meg helt alene her jeg....snufs...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I'm back :) Måtte skifte en øøøørliten bæsjebleie... nok om det!

Vil du prate om da?

Skrevet

Så koselig.... Her er barnet lagt og jeg sitter bare å venter på Cæsar.

Må si det var stille her i kveld, men det er nok mange som har tatt helgen tror jeg... Kanskje reist på tur eller noe.

Skrevet

haha!

CÆSAR har jeg jo ikke sett på eeeevigheter!!! er jo midt i legging....og i dag er jeg alene....

kanskje jeg må skru på!!!

Skrevet

Synes faktisk de er inne i en kjedelig periode nå, men jeg har stort sett fulgt med i alle år, så det blir en vane vet du..

Skrevet

Sikkert. Skal på hyttetur til uka så jeg håper været holder seg.

Mikromidas og jeg venter på at pappan skal komme hjem så vi kan gå tur sammen alle tre. Kjøpt ergosele og idag er det min tur til å prøve den :)

Har ikke sett jevnlig på Cæcar siden sjefen sjøl var alive and kicking - de få gangene jeg har svippe innom skjønner jeg ikke bæret av hvem de ulike er. Har Åge blitt av for eksempel??.. Og tauseTrine eller hva hun het?

Skrevet

Trine begynte å prate, flyttet med Solrunn da Åga svarte nei i bryllupet dems. Åge flyttet etter Henning.

Skrevet

Her er jeg.. Jeg har vært gansge så effektiv idag. Er veldig fornøyd med meg selv. Så nå har jeg satt meg med god samvittighet for kvelden. får ikke sett cæsar da jeg har en gutt på 6 år som ikke legger seg så tidlig i helgene, og han får ikke se cæsar. Noe spennende som har skjedd de to siste dager der da? Tror ikke jeg fikk sett det igår heller.. Det skulle gått mye mer senere på kvelden. Er altfor tidlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...