Gjest Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Jeg nekter å tro at du er jomfru... Hihihi (måtte bare:)
Bøggly Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jeg er fisk. Jeg skal være en drømmende, kunstnerisk og sårbar person - MEN det er jammen godt skjult inni/bak/under et eller annet i tilfelle. Jeg må være født i feil stjernetegn!!!
2 små orkaner Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Jeg er også fisk og det passer spot on på meg:-)
Mille** Skrevet 22. august 2008 #12 Skrevet 22. august 2008 Jeg er løve, føler ikke det som skal vare karakteristisk for løven stemmer så veldig på meg egentlig....
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 jeg er tvilling.
lillebror er " forsinket" Skrevet 22. august 2008 #15 Skrevet 22. august 2008 Typisk vaer............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå