Gå til innhold

Lukter av urinen

Anbefalte innlegg

Skrevet

de siste dagene har det kommet en søtlig lukt av urina mi, og jeg har ikke spist noe særlig søtt. Er nesten som det lukter sukker. Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet det blir en annerledes lukt når man har UVI, men jeg klarer ikke å beskrive hvordan den lukter. på jobb kan jeg nesten lukte meg frem til hvem som har UVI (jobber på sykehjem). Men vil ikke beskrive den som søtlig.

Men jeg har merket med meg selv at det lukter annerledes etter jeg ble gravid.

Har du levert en urinprøve? Det har kansje vært greit for å utelukke at det ikke er noe galt.

Skrevet

Det er ikke uvi lukt. Jeg har hatt det såpass mye, at den stramme lukta kjenner jeg igjen. Mens syns faktisk jeg er litt bedre i dag så venter til mandag med å nå legen.

Skrevet

Hva er uvi?

Jeg hadde nemlig en rar litt stram lukt av urin, men har ikke kjent det på ei god stund nå.. gikk over av seg selv.. kan det ha vært noe jeg burde fått medisin mot?

Skrevet

Uvi er bare forkortelse for urinveisinfeksjon.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg hadde litt sukker i urinen, og at det var normalt når man var gravid..

Skrevet

Hvis det lukter søtt av urinen din (honnikorn aktig) og den i tillegg er litt mørkere enn vanlig så betyr det bare at du får i deg lite veske.

Drikk mer vann

Skrevet

Jeg har hatt litt "mettalisk" lukt av urinen min om dere skjønner? Lurer på om det er normalt? Er 17+5 på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...