Gå til innhold

Har plutselig fått svie og kløe....

Anbefalte innlegg

Skrevet

i underlivet...skjønner ingenting, har aldri hatt det før. Hva kan det være og hva skal jeg smøre på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som sopp, ja..

Hvis du syns det er flaut å kjøpe krem mot det, kan du kjøpe en krem som heter Klotrimazol. Den er hovedsakelig til å behandle fotsopp, men det er den samme sopptypen man får i underlivet, så da skjønner ikke folk på apoteket at du har fått sopp i underlivet, men tror du har fotsopp.. ;) litt bedre for selvtilliten..haha..

Skrevet

Det er da ikke noe flaut og uvanlig eller skittent med å ha sopp! Kjøp Canesten på apoteket, de har en pakke som inneholder en vagitorie (stikkpille for skjeden) + Canesten krem. Du tar vagitorien første kvelden, også forsetter du å smøre med kremen hver morgen og kveld i 6 dager. Da forsvinner det (hvis det er sopp). Det skader heller ikke å ta den kuren om det ikke skulle være sopp. Er ikke farlig.

Skrevet

Hvis du har en fast partner er det fordel å smøre han litt med krem han også, før gutter kan bli "smittet" av det, bare at det som regel ikke merker noe til det, men du får det bare igjen å igjen å igjen vis ikke..

Skrevet

jasså... smuler i trusa? tenker du har problemer med sopp ja:)

Skrevet

Yppert har oppsiktsvekkende inngående kunnskap om kvinnelige problemer til å være mann må jeg si... Gå og legg deg **Angelica**, du er uønsket her.

Skrevet

Selvfølgelig har jeg det:-) Jeg dyrker kvinnens underliv og lever kun for det!! Ikke rart at jeg har satt meg inn i problematikken!! Under studietiden så kunne jeg anatomiske inndelinger ned til minste detalje... var da jeg lærte om kvinnens patologi i underlivet at jeg plutselig ble homo...Jææææææææææææækk:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...