Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Ja da melder jeg meg inn her igjen, nå vil vi ha ett nurk til:) Vi har en liten gutt på 8 mnd og vi har lyst på 2 tette, så dette blir spennende:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hei, og velkommen tilbake:) Tror jeg husker deg fra sist du var her. Masse lykke til med prøvingen, håper du blir raskt gravid!!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Heia, ja jeg husker deg å ja. Ja håper det går enkelt denne gangen med ingngenting styr! Men åssen går det med deg da?
LindaKristin1980 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hei suss@, jeg har også blitt med her i dag:) Håper vi blir gravide fort som fy begge to . Lykke til!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Ja håper at det går enkelt for deg denne gangen! Når har du ikm da? Hadde jo vært helt fantastisk om det gikk på første forsøk! Her går det bra, men begynner å bli litt lei hele prøvingen. Har gått på min andre pergokur denne pp´n, får håpe det gjør susen. Hvis ikke så må jeg vente til sambo går med på å levere sædprøve før vi får noe mer hjelp.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 24. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2008 Jeg har vel ikm 7 sept:) det er jo lov til å håpe ja:) Ja jeg skjønner att du begynner å bli lei, men snart sitter den vel som bare det. Men du har vært til utredning og det er ikke deg det står på? Du trenger ikke si noe om det vist du ikke vil altså, skjønner vist du begynner å bli lei:)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Hei på deg, ja det håper jeg å Er det første din eller?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 24. august 2008 #8 Skrevet 24. august 2008 Jeg har ikm 5. jeg, så da ligger vi omtrent likt i syklusen da:) Får håpe at det blir full klaff for oss begge! Jeg har vært til utreding ja, og alt så fint ut. Det er bare sambo som ikke vil levere sædprøve:( Så jeg må vel bare være tålmodig. Hvordan går det med lillegutt da?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 25. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 25. august 2008 Ja da krysser vi for att den sitter denne mnd da:D!! Jo han går det kjempebra med, han skal begynne i barnehagen i neste mnd så det blir spennende! Han har begynnt å kravle litt og si noen småting som pappa og hei, og mamma når han er litt lei seg..hehe Han har vært så enkel på alle måter, sovet rundt fra han var 5 uker og vi har ennå ikke hatt en våkennatt og nå er han litt over 8 mnd:) Så det er vel derfor vi har lyst på en til med en gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå