konvall Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har konfirmant om 15 dager. Nå er alt klappet og klart bortsett fra blomstene som bestilles noen dager før. Deilig at alt er ferdig. Godt å slippe alt stresset og maset som jeg har sett mange driver med de siste dagene...
metaMORfose Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Så deilig. Gode forberedelser er kjempeviktig. Flinke Konvallen! )))
Gjest Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Bestill gjerne blomstene en uke i forveien, så ve du at de har tid til å ordne det Er forbausende mange som kommer innom en dag før de skal ha ting, og da er det ikke alltid vi har kapasitet til det desverre. Er bare en uke siden jeg måtte si nei til en bårekrans. Det er trist det.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Det stemmer! Jippi Men jeg syns to timer på å lage en krans når butikken er full av andre kunder er litt vel drøyt, så det kom nei ganske raskt da faktisk
solemio Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 konvall, så flinke du er!!!! Jeg er utrolig imponert over deg! (Og så får jeg pittelitt panikk når jeg ser fødselsåret ditt i kombinasjon med at du har konfirmant....)
konvall Skrevet 23. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 23. august 2008 Hei solemio.... For det første, så er nok profilen min litt feil....kremt... For det andre, så konfirmeres de ett år før de egentlig skal her jeg bor. Fikk ganske panikk når vi flyttet hit og fikk vite at jeg hadde en konfirmant 7 mnd senere. Hadde regnet med mai/juni neste år, ikke nå. (Prøvde å rette opp profilen, men gikk ikke. Er 72 mod.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå