Gå til innhold

Endelig ferdig med alle forberedelsene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har konfirmant om 15 dager. Nå er alt klappet og klart bortsett fra blomstene som bestilles noen dager før. Deilig at alt er ferdig. Godt å slippe alt stresset og maset som jeg har sett mange driver med de siste dagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig. Gode forberedelser er kjempeviktig.

Flinke Konvallen! :))))

Skrevet

Så flink du er, vær fornøyd med deg selv!

Skrevet

Bestill gjerne blomstene en uke i forveien, så ve du at de har tid til å ordne det :) Er forbausende mange som kommer innom en dag før de skal ha ting, og da er det ikke alltid vi har kapasitet til det desverre. Er bare en uke siden jeg måtte si nei til en bårekrans. Det er trist det.

Skrevet

Det stemmer! Jippi :) Men jeg syns to timer på å lage en krans når butikken er full av andre kunder er litt vel drøyt, så det kom nei ganske raskt da faktisk :D

Skrevet

konvall, så flinke du er!!!! Jeg er utrolig imponert over deg!

(Og så får jeg pittelitt panikk når jeg ser fødselsåret ditt i kombinasjon med at du har konfirmant....)

Skrevet

Hei solemio.... For det første, så er nok profilen min litt feil....kremt... For det andre, så konfirmeres de ett år før de egentlig skal her jeg bor. Fikk ganske panikk når vi flyttet hit og fikk vite at jeg hadde en konfirmant 7 mnd senere. Hadde regnet med mai/juni neste år, ikke nå. (Prøvde å rette opp profilen, men gikk ikke. Er 72 mod.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...