knipling Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Det er tull å legge bokbind på engangsbøker. De skal jo hjem til eleven etter den er utbrukt likevel. Bruk hodet og spar miljøet ( og ganske mange trær!!)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Vel når læreren ber om det syns jeg nesten vi må gjøre det da, ellers syns jeg det er unødvendig.
Gjest Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Bokbind på engangsbøker? er det noen som gjør det da?? Hadde jeg aldri giddet
Har to nydelige jenter Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Grunnen til at lærere anbefaler å ha bokbind på engangsbøker er at bøkene blir mer holdbare da, og holder seg kanskje gjennom hele skoleåret... Jeg regner ikke med at det er så mange lærere som sier at elevene MÅ ha bokbind på engangsbøkene, men at det kan være lurt... Slik gjør vi det hvertfall der jeg jobber
Gjest Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 mer holdbart!! Om en tenker miljø, er det mer vennlig å ha på bokbind (eventuelt plakat etc) enn å måtte ha ny bok for at den gamle er filler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå