Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rimelig sikkert på at jeg hadde eggløsning 17 -18 august.. Hadde utvilsomt "riktig slim" da.. Og vi hadde dermed kosestund på rett tidspunkt.

Men sent på kvelden 19 oppdaget jeg friskt rødt blod. Bare noen dråper. Aldri opplevd å blø etter/under el før.. Siden det har det vært noe brun utflod, men sparsomme greier, men det er der.

Har siden je sluttet på pillen for 2 år siden hatt konstante sykluser på 26 dager, uten noe form for mellomblødninger eller spotting.

Noen som har opplevd dette? Kan det være noe galt tror dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei. Det er ikke dette de kalelr for festeblødninger da?? Er en del innlegg her om det, så prøv å les igjennom dem og se om du kjenner deg igjen. Håper du finner svaret :-)

Skrevet

Trodde festeblødning skulle være rundt en uke etter eggløsning, og i mitt tilfelle er jo denne blødningen aaaaaaaaaalt for tidlig.

dumme kroppen... hehe..

Skrevet

ja jeg vet det, men sånn som jeg kjenner min kropp så holder den aldri seg til det normale. hehe. kunne jo hende det var to av oss :P

Skrevet

hehe, d skal være sikkert.. ;) kroppen hører liksom ikke etter! og hvert fall når man for alvor begynner å bli babysjuk og dermed kontrollfrik, analyseekspert og symptomjeger.. sukk.. :)

Skrevet

hehe hehe. ja skjønner akkurat hva du mener. Og alle sier "om man bare slapper av så blir mn fortere gravid"... joda for det er jo lett!! men prøver å slappe av, men innert i hodet blinker lyset "baby nå baby nå".

hehe hehe. hvem pp er du inne i da? jeg hadde EL 20-21 aug. sjekka i dag også, men nå er den vist over... bare håper den satt :S

Skrevet

2 pp her.. Har ikke tempet og testet og sånt ennå. Men blir det ikke klaff denne perioden, så spørs d om jeg må ta meg en liten shoppingrunde. :)

Slappe av ja.. jaaaada. lett det! :S

Får håpe vi er heldige begge to.. snaaart :D

Skrevet

ok 1pp her så er ny på dette, men siden jeg er sååå utolmodig så har kjøpt meg sånne billig test strimler jeg da :P

ja får håpe det klaffer for oss begge. ahdde vært moro da :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...