niño74 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hei dere! Noen som er her inne som har ivf/icsi forsøk bak seg? Synes det er rart å være på 1 trimester og savner å prate med noen som har holdt til på AB-forumet.... Jeg satt inn i uke 25 og skal forhåpentligvis over i 2 trimester neste uke....
74skytte Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg er fra ass. befruktning. Er fra uke 26, så jeg er 10+3 i dag. Jeg må innom AB-forumet hver gang jeg logger meg inn. Har hatt veldig tilknytning der. Men jeg er selvfølgelig veldig glad for å ha kommet videre. Jeg vil helst aldri tilbake dit. På tirsdag var vi på tidlig ul, og fikk se en livlig krabat. Armer og bein veiva. Det var helt fantastisk, og det er først nå det har gått opp for oss at jeg faktisk er gravid.
niño74 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 Å så deilig å se bevegelse Jeg var slutten av uke 7 så da var det kun ett sterkt fint hjerte å se. Kjenner jeg føler meg usikker igjen, men vi har bestemt oss for ikke å ta en ultralyd før uke 18 igjen... Hmmm spørs om jeg klarer å vente! Ja det er nesten helt uvirkelig at det endelig er en liten pode som vokser der inne! Kjenner du noe enda?
74skytte Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Jeg har nok vært veldig heldig. Har ikke vært noe særlig dårlig. Litt kvalm og uvel hvis jeg er sulten og noen ganger sliter jeg litt med tannpussen. Ellers begynner jeg å slite med buksene mine. Vet ikke om magen har begynt å vokse eller om jeg bare er oppblåst, eller om jeg rett og slett har lagt på meg. Har vært mere passiv i det siste. Merker du noe? Har du vært dårlig?
catine Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 jeg er også derfra:) Har termin i begynnelsen av mars med tvillinger!! Formen er litt opp og ned, men mest god. Magen er stor så her er det bare mammabukser allerede.
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 <--- også fra AB. Er 11+3 i dag. Var på første UL i uke 8 på IVF-seksjonen, men jeg klarte ikke vente til uke 18, så jeg var på majorstuaklinikken i går på ny UL. Var egentlig usikker på om det virkelig var sant. Det var en fantastisk opplevelse. Fikk høre hjertet, og den lille tassen lå og sprella og vinka til oss. Jeg både lo og grein, jeg. Vi tusler vel over i 2. trimester omtrent samtidig vi da, Niño
niño74 Skrevet 24. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2008 Så koselig å høre fra dere alle! Og så utrolig priviligerte vi er for endelig å ha kommet oss til 1 trimester! Ett stort steg Vi bestemte oss nemlig for å gifte oss i sommer for å gå igang med adopsjon etter ferien, og da endelig fikk vi en positiv test Så midt i alle arrangement så har jeg slitt med kvalme, oppkast, og tannpussing har vært et sant mareritt!!! Men magen har vokst ut av buksene mine, men har faktisk gått ned ett par kilo... Ingen fare visstnok.... Men tenkte jeg skulle få svigermor(Jordmor) til å ta med apparatet for å høre hjertelyden denne uken, så hører jeg ihvertfall hva som foregår Hvor har dere forsøkene deres fra forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå