Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 han er snart 8 måneder. vært utrolig tidlig ute med det meste, men ikke vil han krype.han begyte å rulle da han var 2 mnd.gjennom disse månedene er denne rullingen blitt godt koordinert, og han kommer seg akkurat dit han vil bare ved å rulle... altså ingen motivasjon for å begynne å krype! han kommer seg mange meter på denne måten, og jeg begynner å stusse på om han kommer til å krype... hvordan var det med deres? er det noen rullere her?
Papegøyeblomst Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Min er akkurat et år gammel, og begynte å krype for etpar uker siden.....Tror han kommer til å gå før han krabber...
~sjiraff~ Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Her er det rulling i stor stil over hele stua. Har området foran TV på ca 3x4 meter... Han er fra en ende til en annen på få minutter. Vrir seg rundt litt for å komme i riktig posisjon, så rulle igjen... Søstra krøy allerede på samme alder, men ser ikke ut tul at han her har tenkt på det med det første. Er forøvrig 6 mnd min da.
Moosh Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Hehe, vi har også er rulle-jente. Hun er 8,5 mnd og har rullet rygg/mage og mage/rygg i mange måneder, men hun har akkurat oppdaget at hun kan komme langt ved å rulle. Veldig morsomt å se på. I tillegg har hun skjønt at hvis hun strekker på armene men ikke når en leke så kan hun rope høyt og da kommer vi og gir den til henne. Herlig!
Expat Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Hehe, hvorfor skulle han krype, han kommer seg jo fiiiint frem! Min tuppe krabbet sine første bevegelse overhodet da hun var 12mnd og en dag. Før det satt hun som ei prinsesse og lot seg oppvarte... Det måtte fysio til for å få fart på henne!
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Jenta mi ålte seg frem til hun var 13 mnd, så reiste hun seg opp og gikk langs møblene. Dette gjord hun i 2 uker før hun slapp seg og gikk. Ble dårlig med kryping/krabbing. Og jeg husker ikke hvor gammel hun var da hun begynte å åle seg.. men hun holdt på med det en stund.
MurielAmanda Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Mamma syns at broren min var såå treg som aldri ville krype. Men så reiste han seg opp og gikk da han var 9 mndr.
Leirha Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Jeg jeg kan fortelle at min sønn nr1 var svært tidlig ute med det aller meste, men krype, nei det skulle han ikke. Han kom seg frem ved rulling og aking. Han begynte å krype rett før han var 10mndr, uken etterpå gikk han. Så, ingen mer kryping. De har funnet ut at kryping før gange ikke er så viktig som først antat. Før trodde man at krypping måtte til for å lære kryssgange, men det er tull. Man lærer det i lek senere om man ikke krøp som liten.
Lykke X 4 Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Høres ut som at du har en helt normal gutt Vår begynte ikke å krype før han var 9-10 måneder gammel. Han rulla ikke, men skjøv seg bakover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå