Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Er det vanlig å gi dåpsgave til alle kjente? ble kjent med noen gjennom bimtreff som jeg har litt kontakt med nå og da, og de har døpt barna sine nå. Gir man dåpsgave til de, eller er det bare gode venner og familie som gir gave? Samme med bryllup, gir man gave til bekjente selv om man ikke er invitert i bryllupet?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Synes ikke man trenger gi noe dersom man ikke er invitert. Er i såfall rart om de som holder dåpen skal forvente gaver av folk de ikke har bedt engang..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Det mener jeg også, men må forsikre meg. Flaut om jenta vår får gave av de samme folkene ved hennes dåp Andre meninger om dette??
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Man gir hvis man er invitert til dåpen, sånn gjør vi det i hvert fall.
Laybik Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Jeg også er vant til at bare de som er invitert gir gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå