Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har bare kjøpt dyne til vogn jeg, og har termin i begynnelsen av oktober. Trenger jeg vognpose med en gang tro? Er helt grønn på det.. Tenkte jeg kunne legge et lammeskinn i bunnen i tillegg slik at det ble litt lunere;) Holder det?
temine Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg kommer til å begynne med vognposen når lammeskinn og dyne ikke holder lenger....så enkelt som det;) Varierer vel litt fra sted til sted når det blir behov for noe mer. Noen har jo så milde vintre at det aldri er behov for noe varmere og, så lenge barnet har ulltøy på under:)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Det kommer vel helt an på temperaturen, tenker jeg. Jeg har termin i slutten av ssptember og belager meg på å bruke lammeskinnsposen fra dag en. Vognposen er jo gjerne lunere enn dyne, men da kan du i så fall tillate deg å ha mindre klær på ungen. Barnet gir uansett beskjed om det er ukomfortabelt, så du finner fort ut av hva som blir riktig for dere. :-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 22. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2008 Ja det kommer sikkert naturlig;) Er bare litt bekymra for å ikke ha det varmt nok, hehe. Er jo praktisk med disse posene da, siden man slipper å ha store dresser på babyen under der igjen..
Deneb Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Jeg har termin i slutten av oktober (21.), og her satser vi på voksipose i vogna - men så har vi også flyttet til et litt kaldt sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå