enpå3ogenpå1 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Har en gutt på 9 mnd som er litt treig (ihvertfall når man sammenligner med andre på lik alder). Vi har gått til osteopat, flere behandlinger, men har ikke fått diagnosen kiss. Men han er skjev i hodet og nakke. Og når jeg leser på førstesiden her så kjenner jeg igjen mange symptomer. Må man fikse manuell terapeut selv eller får man rekvisisjon på det? Blir jo litt "stressa" når det gjelder ungen sin....
Solståle med 2 prinsesser Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Vi fikk helsesøster til å sende en rekvisisjon til fysioterapi, desverre var det 6 uker ventetid (sommerferie) så da tok jeg selv kontakt med en manuell terapeut. Har fått god hjelp så det kan anbefalles på det sterkeste. Min jente er nå 6 mnd og har lagt litt etter i utviklingen. Hun har f.eks akkurat nå funnet bena sine og begynnt å rulle, dette gjorde hun etter 2 behandlinger. Hun har vært skjev og har siden fødsel hatt en favoritt side, hodet hennes var veldig bakover bøyd. Vi har hatt vanvittige søvn problemer, til tider har hun vært nede i 8 timer i døgnet!! Har nå som sagt fått masse hjelp og det har blitt litt bedre med søvnen, iallefall på natten. Sover enda ikke på dagtid, bortsett fra når jeg triller og da er det max 45 minutter. Hvordan er det med din gutt og sovingen?
Fødemaskinen Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Gå til manuell terapeut (som har refusjon fra folketrygden.) Da er det gratis og de er gode på nettopp kiss. Du trenger ikke rekvisisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå