Gjest elissa2 Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 og hadde ingen bra urinprøve, gådd opp en del kg,hevelser og hadde høyt blodtrykk.....148/97..........skal gå på tette kontroller.... jeg hadde nemlig svangerskapsforgiftning sist svangerskap.....og det er tydligvis den som er på vei denne gangen også.........uff:( flere her inne?????
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Nei heldigvis ikke Håper det går bra forde.
GeneralSpringSkalle Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 huff da, dette frykter jeg og... fikk HELLP i første sv, og har lett forhøyet bt nå, mere vann og protein... milde tegn enda, men sykemeldt og bekymret. er i uke 19 nå. men håper jo alt går bra ) og det håper jeg for deg og *krysse fingre* hvor langt er du forresten?
Gjest elissa2 Skrevet 23. august 2008 #4 Skrevet 23. august 2008 er i uke 29 nå.....så det er lenge igjen til terminen.......og jeg har skikkelig angst for at det denne gangen blir prematur baby.....
Engelise Skrevet 23. august 2008 #5 Skrevet 23. august 2008 Har visst litt forhøyet blodtrykk og plutselig en del vann i kroppen jeg også. Ikke noe protein heldigvis. JM sa at jeg måtte være obs på andre tegn på sv.forgiftning og det gjør meg jo litt "hysterisk" merker jeg. Har liksom vondt både her og der hvis jeg kjenner etter.. Er i uke 37 så det jo ingen fare om hun skulle komme nå da, men ekkelt likevel.
Svensk Skrevet 23. august 2008 #6 Skrevet 23. august 2008 Det går sikkert greit... fint de vill ha deg på tette kontroller. Noen gånger vælger de og gi mor blodtryckssænkende mediciner før att hålle ting i schack litt. Kan ju trøste dig med att du ær ju over de værste ukerne med tanke på prematur baby. Ett par uker till og det ær stor chanse att barnet klarer sig uten komplikasjoner. Æven en baby født i uke 30 vill som regel klara sig bra og uten komplikasjoner. men jag skjønner gott din oro. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå