Gå til innhold

noen med litt peil på data?


Anbefalte innlegg

Skrevet

dataen min er så treg for tida så jeg prøver å ta sånn diskdefragmentering. Det står at dette skal ta fra noen minutter til noen timer. Den har nå stått i snart 19 timer! Det er vel ikke normalt?

Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

peil og peil...

 

Skru den av og på igjen og kjør defragmenntering uten å gjøre noe annet mens den holder på. Har du prøvd å slette filer, evt flytte dem til en ekstern harddisk eller en annen maskin? Har du tømt alt du ikke trenger i mailprogrammmet? Det kan være så fullt at defragmentering ikke nytter lengre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...