Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 dataen min er så treg for tida så jeg prøver å ta sånn diskdefragmentering. Det står at dette skal ta fra noen minutter til noen timer. Den har nå stått i snart 19 timer! Det er vel ikke normalt? Hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 peil og peil... Skru den av og på igjen og kjør defragmenntering uten å gjøre noe annet mens den holder på. Har du prøvd å slette filer, evt flytte dem til en ekstern harddisk eller en annen maskin? Har du tømt alt du ikke trenger i mailprogrammmet? Det kan være så fullt at defragmentering ikke nytter lengre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå