mumitrollet Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 OG d er jo helt kjempe:-). Om jeg ikke er gravid blir jeg egentlig litt sjokka. Mensen skulle jeg hatt i dag og den ser jeg ikke antydninger til. Pleier å spotte noen dager i forveien og det har det ikke vært antydninger til. Hadde en bitteliten blodig utflod forrige lørdag og det mistenker jeg er festeblødning for den kom ca en uke etter da jeg tipper jeg hadde eggløsning. Har ikke tatt EL tester, men har alltid tidligere hatt stabile sykluser. I går begynte jeg å føle meg skikkelig uggen, og d er jo et godt tegn da. Vi er på ferie så få tidligst testa meg i morgen, men kommer det ikke noe mens i morgen heller ja da er jeg ganske sikker på at jeg er gravid. Har aldri noensinne hatt forsinket mens. Er i 2 pp. Sist satt det på første forsøk.
SOMMERSMILET Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Håper virkelig du er gravid:-) Håper det selv,men vil ikke teste meg. Venter til neste uke og ser. Tror jeg skulle hatt mensen rundt 15 aug;-) Vi skal på ny undersøkelse hos gyno. på onsdag for og se om sæd testen hans er bedre da, hvis ikke får vi henvisning til Haugesund. Så nå er det bare og vente da:-) Er det første ungen deres???
mumitrollet Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 nei det blir unge nr 2. Nr 1 er nå 20 mnd. Er jo positivt for deg da at du ikke har noe tegn til mens enda;-) Har dere prøvd lenge?
SOMMERSMILET Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Vi har prøvd siden nov 07. Har vært klar i 2 år da.heheh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå