Lullunutu Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hvorfor bør man bruke dette???? Er førstegangs.... HJELP=)
Mixon *m/ baby i magen* Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 kapslene styrker livmora og oljen maserer man med for å ikke revne...
Kine med passasjer:) Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Hvordan olje smører man seg inn med da? (Jeg regner med du mener nedentil?)
Canutte Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 weleda fødselsolje smører du deg med nedentil ja fra uke 34, selges på helsekost butikker..
Mama B Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 jeg har begynt å bruke weledaoljen nå(34+3) Men bringebærkapslene får jeg SÅ menssmerter av at tør ikke å ta de enda .. Flere som reagerer sånn på de?
litlemor Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Det har eg ikkje tenkt på - men når eg tenker etter, begynte eg å få mykje meir kynnarar (ikkje vonde) etter at eg begynte å spisa kapslane! Eg trur det må bety at dei verkar, at livmora blir stimulert av dei? Elles: eg har brukt både mandel og hvetekimolje i tre tidlegare sv.skap og nå i mitt fjerde, det har verka veldig bra! Trur eigentleg all olje kan brukast, men det kan jo godt vera litt fin og edel olje til det litt "edle" området der nede!
Lullunutu Skrevet 22. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2008 Tusen takk=) Dette hadde jeg ikke peiling om!!! Bare leste noe tilfeldigvis, så takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå