Gå til innhold

Bringebærkapslene og olje???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bør man bruke dette???? Er førstegangs.... HJELP=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kapslene styrker livmora og oljen maserer man med for å ikke revne...

Skrevet

Hvordan olje smører man seg inn med da?

(Jeg regner med du mener nedentil?)

Skrevet

weleda fødselsolje smører du deg med nedentil ja fra uke 34, selges på helsekost butikker..

Skrevet

jeg har begynt å bruke weledaoljen nå(34+3) Men bringebærkapslene får jeg SÅ menssmerter av at tør ikke å ta de enda .. Flere som reagerer sånn på de?

Skrevet

Det har eg ikkje tenkt på - men når eg tenker etter, begynte eg å få mykje meir kynnarar (ikkje vonde) etter at eg begynte å spisa kapslane! Eg trur det må bety at dei verkar, at livmora blir stimulert av dei?

 

Elles: eg har brukt både mandel og hvetekimolje i tre tidlegare sv.skap og nå i mitt fjerde, det har verka veldig bra! Trur eigentleg all olje kan brukast, men det kan jo godt vera litt fin og edel olje til det litt "edle" området der nede!

Skrevet

Tusen takk=) Dette hadde jeg ikke peiling om!!! Bare leste noe tilfeldigvis, så takk=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...