Gjest Sekretøsa Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Hadde status "ønsker meg råååsa penal" på facebook for et par dager siden.. (Skal begynne på skolen til mandag, så det var en sleivete kommentar) Vel, svigermor tok meg på alvor da, og dro og kjøpte rosa penal til meg. Fikk pakke i posten i dag, og hun har kjøpt rosa penal (sånn med innhold..hehe) matboks, og flaske... Vel og fint det, MEN det var med svære hester på! Jeg aner ikke om hun faktisk mente at jeg måtte bruke dette, eller om det var ment som en fleip, men ho sa det var det eneste de hadde i rosa. Dette koster jo masse penger, kom jo sikkert på 300 kr med frakt og alt, og det var jo KJEMPESNILT, men nå får jeg dårlig samvittighet! Jeg kan da ikke for alt verden bruke rosa ting MED hester på, i min alder!! Hva sier dere?
Sivalur Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hest er best, ingen protest!!!!! Hehehe - jeg hadde sikkert brukt det, er hestejente så det hadde jo bare vært litt morsomt. Litt barnslig kan man vel få lov til å være??
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 ja, selvsagt! Matboksen kan jeg bruke, men hva skal jeg med en drikkeflaske liksom? Den rommer jo knapt nok 2 dl ) Og jeg hadde vel ikke sett for meg et firkanta penal med 2 "rom", fulle av farger
Gidder ikke! Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Haha, det må jeg si!! Hvis det var en spøk, så må jeg si det var en god spøk, hvis ikke, huffameg;) Du får prøve og gjøre dattera di (har du ikke ei jente mon tro?) veeeldig interessert, sånn at hun bare "måtte" overta! =)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Nemlig FuFuFurliaks, det var en god SPØK, og om det var gjort fordi det eeeegentlig var mynta på dattera mi, så var det jo helt genialt! Men om hun faktisk mente at jeg skulle bruke det, så er jeg litt i tvil... Hehe Joda, hun har lagt sin elsk på matboksen allerede. Penalet har jeg ikke vist ho, jeg vet det er veldig dyrt (150 kr) (sikkert ikke dyrt for alle, men for et penal til MITT forbruk, så er det dyrt) så lurte på om jeg skulle bytte det...for penal trenger jeg jo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå