Gå til innhold

Har EL-slim flere gang pr syklus jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå testet el-slim 4 ganger. Og da har jeg brukt vanntesten, det samler seg og synker til bunnen. Og dette har skjedd 4 gang de siste 5 ukene. Og nå aner jeg ingenting! Noen som vil forklare? El-tester viser ingenting, har jo ujevn syklus så vet aldri når el skal være eller når tr skal komme.

Men i en uke nå så har jeg hatt mye mensmurringer. Men kun neg g.test og ingen mens...

Skjønner ingenting jeg... er det slik at vanligslim/utflod også ikke løser seg opp i vann og bare synker til bunns?

Tror ikke jeg har peiling på hvordan elslim skal være jeg... selv om jeg har lest på pernille og hva dere har skrevet...

Blir gal jeg... dritt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet noe, tips, råd... ol... eller rett og slett fasit:)

Skrevet

Hei på deg,

jeg har ikke fasiten nei, men jeg tipper på at kroppen har forberedt seg på el, men at du ikke har fått det allikvel. Denne pp har jeg hatt el-slim 3 ganger i tillegg til at jeg hadde positive el-tester. de to første gangene hadde jeg bare litt slim og ikke så mye el-smerter som jeg pleier å ha. Den siste gangen, for litt mer enn en uke siden, hadde jeg grusomt mye el-slim (sorry detaljene :-)) og skikkelig el-vondt. Uheldigvis var vi på ferie, så det ble ikke så mye hekking... Grrrr... Tenk deg, FIRE uker med intens hekking fordi jeg TRODDE el skulle komme, og så plutselig dukker el opp når jeg tror jeg skal ha mensen... :) Er skikkelig irritert fordi det kan virke som om syklusen min er blitt laaaaang, jeg vil jo bare ha mensen slik at jeg kan begynne på ny pp! :)

Trøsteklem

Skrevet

Tusen takk for svar!! Føler virkelig med deg ang lannnnnnge syluser, 15 uker siden sist her. Og kun negative tester, men for 14 dager siden hadde jeg stikkninger i magen i ett par dager og el slim, men testene var neg på el. Mulig jeg gjør alt feil.... huff...

Men iallefall har jeg hatt menssmerter i en ukes tid nå, og bare neg. g tester...

trøsteklem tilbake:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...