Gå til innhold

At det går an!


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg snakket med ei vennine over nett som også er gravid, for kanskje to uker tilbake, da var vi begge usikkre på om det ble gutt eller jente, men nå viser det seg at begge venter en gutt. hun spurte om hva jeg ville kalle ungen min om det ble gutt, å da sa jeg ett spesiellt navn som jeg syntes var fint, og som jeg kom til å bruke. men i dag fannt jeg ut at hun skal kalle babyn sin det navnet, og det var etter at jeg fortalte henne om det, det er forresten et spesiellt navn sammensatt.. så jeg blir så fly forbanna at hun stjal det spesielle fine navnet jeg hadde tenkt å bruke, så nå kan jeg ikke bruke det navnet.. KVERK!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er derfor jeg holder helt tett om navn!

Noen er bare idioter, rett og slett.

Skrevet

Hvor godt kjenner du henne? De fleste i omgangskretsen din visste kansje at du ville bruke det navnet?? Om du ikke kjenner henne bedre enn at dere møtes over nett, så ville jeg brukt navnet uansett. Det er rett og slett ufint å stjele navn

Skrevet

jeg møtte henne på nett ja. men vi hadde snakket en god stund gjennom nett også, ett par måneder. og jeg sa jo til henne hvor mye det navnet betydde for meg.. at det er det fineste navnet jeg vet om, og at jeg bare håper det blir en gutt så jeg kan bruke navnet. men hun stjal det faen meg. blir så sint, synes det er uforskammet gjort!

Skrevet

Da er vel egentlig spørsmålet; er dette en person du fortsatt vil være venner med? Siden navnet betyr mye for deg, så ville jeg bare beholdt det om jeg var deg...

Skrevet

Jeg ville beholdt navnet uansett. Hvis hun tok det så lett fra deg, har hun sikkert lett for å skifte mening innen ungen kommer likevel...

 

Blås i henne og bruk det navnet du er glad i!

Skrevet

Kjenner meg igjen der ja, svigersøstra mi stjal navnet vi skulle bruke om vi får jente til sin unge. Kjenner jeg begynner å koke...

Skrevet

det blir for teit at vi skal ha samme navn på ungen vår, da vil jo folk tro jeg hermer henne, når det faktisk var jeg som valgte det først, men jeg hadde ikke rukket å stemple det ut ennå. jeg kan ikke ha samme navn nå, så nå må jeg bruke ennda flere mnd på å¨finne ett så fint navn. :o

 

Skrevet

Jeg hadde brukt navnet og droppet "venninnen"!

Skrevet

Dette er grunnen til at vi holder navn hemmelig til babyen er ute :)

 

Jeg hadde tatt navnet uansett og heller droppet "venninnen"

  • 2 uker senere...
Skrevet

Om det er et navn du brenner for så ville jeg brukt det uansett. Om det så hadde vært min beste venninne som hadde tatt navnet så hadde jeg brukt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...