loffmusa Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 jaaaa;) Men må innrømme at dt begynner å bli kjedelig.. var drit hekta før:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Så på to første episoder. Syns det var kjempekjedelig ((
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Cæsar er noe helt annet nå enn den gangen det startet, skuespillere med mer erfaring nå bla.Jeg syns det gjorde seg at Bendicte forsvant, hennes figur var litt oppbrukt. Og at Oftebro er kommet inn, er et pluss. Og se han og Anette Hoff spille mot hverandre er slett ikke verst, nei. Ellers kan jeg ikke fordra rollefiguren Cathrine Hove men det er jeg sikkert ikke alene om :=)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Synes det er mange dårlige skuespillere på hotel cæsar, men juni liker jeg..hun klarer å spille på en måte som gjør at jeg ikke blir irritert. Han Pelle er jo et tragisk eksempel på det motsatte, greit at han skal spille dum altså,men han spiller dum på en dum måte..synes jeg da.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Synes det er litt patetisk at voksne folk liker den serien.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Jaha? Og hva liker du da, anonym 17:48? Norge rundt?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #12 Skrevet 22. august 2008 altså...hvorfor er det å følge med på cæsar negativt??...greit at det kanskje er flere idiotiske figurer der.. men det er jo underholdning fordet.. er det f eks. bedre å følge med på paradise pule hotell?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #13 Skrevet 22. august 2008 Enig med henne over som sammenlikner med paradise hotel. Hotel Cæsar tar faktisk opp viktige og vanskelige samfunnsspørsmål (homofili, alkoholisme, spiseforstyrrelser,psykiatriske lidelse )og jeg tør påstå at det kan virke informativt i tilegg til underholdende. Ikke så dumt, med tanke på hvor mange som ser det hver eneste dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå