Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at det stikker noe voldsomt inni underlivet da? Har de siste dagene til tider vært noen voldsomme stikkinger der nede. Hadde det sist og når jeg tenker meg om, men hun festa seg aldri. Vet at denne herremannen ligger med hodet ned og har gjort det noen uker.

Eller er det andre grunner til slike stikkinger? Føles som om det er inni meg det stikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også på det! Barnet hadde ikke lagt seg med hodet ned på siste kontroll (32 uker) så jeg er litt stressa siden jeg selv lå i seteleie, og jeg synes det er umulig å skjelne de forskjellige kroppsdelene til barnet inni magen. Håper imidlertid at stikkene jeg kjenner i underlivet er hodet som presser seg ned i bekkenet. Er 33 uker på vei nå.

Skrevet

Jeg er 32 fullgåtte i morgen. Kjenner godt hvordan han ligger, så vet sikekrt at hodet er nede. Tenkte ikke han her kon til å feste seg heller jeg, ettersom tulla ikke gjorde det sist, men kan jo håpe:) Får vel uansett vite det mandag, da skal jeg til legen. Og tirsdag er det ultralyd.

Håper noen erfarne hodefestere kan svare oss:)

Skrevet

Jeg er i uke 36 og vet han ligger i hodeleie

men på sist kontr. var ikke hodet festet.

Kjenner også stikkinger av og til - i sted var det helt ekstremt - kjentes ut som om han hadde tenkt å ta turen ut - så jeg måtte stå fremoverbøyd til det ga seg hehe

Har hatt det i noen uker nå , så det kan jo ikke skyldes at han fester seg - men jeg tror nok det er noe med at de har mindre plass og presser seg nedover .

Håper noen andre vet litt bedre !

Skrevet

Er førstegangsfødende og er usikker på dette selv, men min erfaring er iallefall at jeg fikk vondt framme i bekkenet da h*n festet seg. Iallefall var det det jeg hadde kjent da legen sa at hodet lå festet i bekkenet.

Når det gjelder stikkingen så har jeg hørt at det kan være at livmormunnen modner seg og gjør seg klar til fødsel. Har kjent dette men har ikke fått undersøkt om den har modnet seg.

Skrevet

Da håper jeg den har tenkt å modne seg i minst 5 uker til;) Har nemlig ingen smerter foran, bare slike stikk inni, og som hun over her sier; følelsen av at han prøver å krype ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...