Gå til innhold

Når hadde dere sex sist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi også igår kveld :)

Skrevet

Jeg holder på å bli ferdig med en SA, så tre uker siden kanskje...?

Savner... :(

Skrevet

12 dager siden:( Gleder meg til søndag for da kommer mannen min hjem fra 14 dager borte på jobb:) Har en del å ta igjen da hihi

Skrevet

kvelden før fødsel, nøyaktig to uker og en dag siden... begynner å bli desperat nå. helsikes to sting!

Skrevet

6 dager siden, ute på svaberget ! synd sommeren er så kort

Skrevet

hmm.. snart 2 uker? mannen er offshore så... gleder meg til han kommer hjem!!!:D

Skrevet

tirsdags kveld

Var på nattevakt onsd og tors.

Mulig det skjer noe spennende i kveld;oP

Skrevet

Grunnen til at jeg spurte var at jeg har fått inntrykk av at mange her inne har sex veldig skjeldent (?)

Var ei som ikke hadde hatt sex med mannen på 1 år =(..

Synes litt synd i mannen hennes, men det kan jo selfølgelig være grunner som gjør det da, skal ikke utelukke det.

Men andre som har fått inntrykk av at mange er litt pripne? (er det selv i blandt altså, men det går liksom aldri en hel uke uten her)

Hi

Skrevet

6 august:) men med gode grunner:) nå skal de pules i hele helgen:)

Skrevet

*Rekker hånda i været*

1 år .... _o(... vanskelig å komme i gang. En trøst er at jeg vet om et par som har gått 15 måneder uten..etter de fikk barn..

Skrevet

Her er det 7 mnd siden. Mistet sex lysten idet jeg ble gravid, og heldigvis skjønner samboer dette!

Skrevet

Hmm må tenke, tror det var i mars eller april.

Jeg vil, men mannen min har fått hundreårstørke, aner ikke hva som skjer jeg, men blir det ikke noe på meg snart er veien kort til en liten affære.

Skrevet

Tror jeg kommer til å bli jomfru igjen før jeg føder!

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er oss da.. hilsen anonym 20:39

Misunner virkelig de som har driftene intakt.. den ble borte med fødselen her. Kanskje noe hormonelt? Så på dr.phil her.. det er hormoner man kan sjekke når lysta blir borte...

Skrevet

Hadde sex tidligere i dag. Men var omtrent fire mnd siden sist... og sexen i dag var ikke mye å skryte av. Men vi skal prøve på baby nå, så da blir det vel både mer og bedre sex framover får jeg håpe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...