Gå til innhold

hvordan fortalte dere deres kjære om positiv test?


Eplejuice Fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg var rimelig kjip denne gangen, sende bare en melding der det sto: "Jeg er ikke syk, jeg er graiv. Elsker deg."

 

Ville at han skulle få vite det med en gang, men ville ikke ringe han for han var med familien sin, å var ikke sikker på om han ville at alle skulle vite.

 

 

Sist gang hadde jeg kjøpt inn en liten bamse, hentesett, en tøye det sto snart pappa på og boken pappa for første gang som jeg hadde pakket inn å ga når jeg endelig ble gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en body hvor det stod "I love daddy" og små søte babysokker. Sammen med dette la jeg den digitale CB-testen som viste "gravid". Den kommende pappaen ble VELDIG gla:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært litt sur på ham. Jeg var så sliten den dagen, og følte nok at noe var på gang. Dro ut og kjøpte en test. Sneik meg opp og tok den. Positiv. Kom ned og sa at jeg var lei for at jeg var sur, at jeg var lei av å gå og vente på å bli gravid,bla bla, men vi skal ha baby og.... Han sa : hæh?? Jeg sa: vi skal ha baby Han sa: næh, er det sant.... Han var så søt når han sa det. Koselig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er på jobb i Tyskland i tre-fire uker, så jeg bare sendte en melding der det stod:" God morgen kjærste! Kan se ut som om vi må ommøblere gjesterommet i løpet av vinteren. Utrolig gla i deg. Suss". Da han ringte i går kveldturte han liksom ikke helt å spørre, men etter ca 10 minutter spurte han:"Var det sånn at du ville pusse opp gjesterommet?" Da jeg sa hva det var sa han bare "åååh,ja, sånn ja!" Min mann er ikke av den følsomme typen, han er flinkere med handlinger enn med ord, for å si det sånn: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gjøre en lang historie kort så kom jeg inn på soverommet om morgenen og sa "Jeg har fått en lure-test" (fikk bare svakt utslag, så jeg regnet med at testen var ødelagt). Det var da han ytret de romantiske ordene : "Slå av lyset" .. romantikken er ikke død, ha ha ha! Nå er vi mer sikre på at jeg er gravid, og han er kjempeglad!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så mange søte, kreative måter dere har fortalt det på: )

 

selv ringte jeg kjæresten min, han svarte med litt betuttet stemme - hei... (vi hadde nemlig hatt en litt traurig uenighet kvelden i forveien og jeg hadde lesset alt over på han, var skikkelig hormonell: ) Han trodde sikkert jeg skulle fortsette fra kvelden før... men isteden sa jeg unnskyld til han, og at vi ikke måtte krangle. Hvertfall ikke nå siden han skulle bli pappa.... Det ble helt stille i andre enden før han svarte - hææ? Tuller du? Han ble kjempeglad og vi lo og lo. Og gråt en liten tåre. Vi tør ikke helt feire noe ennå da vi to ganger har mislyktes. Men det er et lite under uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg hadde jo på forhånd advart han om at jeg var rimelig sikker på at jeg var gravid. SÅ når han stelte minsten sa jeg at jeg tok testen for å sjekke. Når jeg viste han testen med to streker spurte han, betyr det at du er gravid? og jeg sa ja og da sa han huff da:-) Men han er verdens flinkeste pappa så vi har ikke noe å bekymre oss for. Han gruer seg bare til at det skal bli så travelt. Men får vi en unge som er like snill som den vi har ja da er vi jo i himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...