Gå til innhold

Hva er tegn på utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør at man får mistanke om at partneren er utro?

For min del:

Mye trykking på mobilen og at han fikk mld til alle døgnets tider. Han skriver sjelden mld ellers og er vanligvis veldig uintressert i mobilen sin.

Mye jåleri. Barbering annenhver dag, hårklipp to ganger i mnd, veldig nøye på klær og han begynte å pynte seg hver dag for å dra på jobb. Dressbukse og skjorte hver dag når han ellers går i olabukse.

Aggersiv måte å være på.

Økt sexlyst.

Han kom kjempe fort hver gang vi hadde sex bortsett fra når han var full.

Masse forslag til meg om weekendtur på hotell sammen, ferier, ut og spise osv...sikkert for å bøte på dårlig samvittighet.

Han snakket nesten ingenting om jobben sin etterhvert. Han var utro med ei på jobben. Vanligvis snakket han om jobben sin hver dag også plutselig ingenting.

Han drev og la barnesetet til bilen i bagasjerommet hele tiden.

Hvordan fikk dere mistanke, dere som er blitt bedratt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble bedratt veldig lenge, og du nevner klassiske eksempler!

Min eks var også utro med ei på jobben. De fikk et hemmelig barn sammen, men det fant jeg ut lenge etter at jeg fant ut at han var utro.

I tillegg var han veldig "flink" plutselig, til å stå opp på morgenkvisten! Ellers var han et mareritt å få opp. Men en dag skulle han opp klokka 5:00, for å dra på treningsstudio før jobb, og dette fortsatte han med helt til jeg fant ut "ting".

Det du nevner er veldig klassisk for en utro type, dessverre....

Nytt etterbarberingsvann er en annen ting. Oftere dusjing, og sinne mot meg begynte å bli oftere og oftere, og jeg har en teori om at han ville jeg skulle kaste han ut på grunnlag av oppførselen hans, sånn at han "slapp" å være "skyldig"...

Skrevet

Faen...samboeren min har plutselig begynt å oppføre seg slik som jeg nevnte ovenfor igjen. Pluss at han også plutselig har blitt så flink til å stå opp tidlig om morgenen for å dra tidlig på jobb, sykle til jobben osv...

åååå...tenk om han er utro igjen! Har akkurat fått barn sammen...

hi

Skrevet

Han dusjer også to eller flere ganger om dagen nå. Ellers dusjer han bare om morgenen og bare om ettermiddagen om han har trent eller jobbet med noe møkkete. Nå dusjer han når han kommer hjem/før han legger seg hver dag ..

Skrevet

Anbefaler deg å spionere på han. Samle bevis.

Sånne menn er ikke noe å samle på, og du sier han har gjort det før?

Vil ikke skuffe deg, men du må åpne øynene dine her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...