Gå til innhold

hvordan var effekten på


Anbefalte innlegg

Skrevet

bringebærkapslene for dere?

følte dere at de fungerte eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok kapslene i fire uker før jeg nedkom. Hadde maserier i 33 timer før jeg fikk åpning på 4 cm. 61/2 time senere var poden ute. Jeg hadde m.a.o. rett og slett drittvodt i 39 1/2 timer. Men, hvem vet? Det kan jo tenkes det vill vært verre uten kapslene?

Skrevet

jeg brukte alt i alt 4 timer fra vannet gikk, men om det var kapslene har jeg ingen aning om, vært litt gøyt å se forskjell på de som har brukt og ikke har brukt kapsler..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...