Rivjerntilkjeft Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 bringebærkapslene for dere? følte dere at de fungerte eller?
Oi ..! Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Jeg tok kapslene i fire uker før jeg nedkom. Hadde maserier i 33 timer før jeg fikk åpning på 4 cm. 61/2 time senere var poden ute. Jeg hadde m.a.o. rett og slett drittvodt i 39 1/2 timer. Men, hvem vet? Det kan jo tenkes det vill vært verre uten kapslene?
Rivjerntilkjeft Skrevet 22. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2008 jeg brukte alt i alt 4 timer fra vannet gikk, men om det var kapslene har jeg ingen aning om, vært litt gøyt å se forskjell på de som har brukt og ikke har brukt kapsler..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå