*Mamma og lille gull* Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 bruker dere laken i vogna? i så fall hva slags laken? jeg får ikke lagt laken rundt madrassen i vogna.
temine Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Sist hadde vi voksiposen i starten, og etter den var det teppe under tulla. Når sommeren kom hadde jeg alltid ett teppe under henne, også om det var varmt og hun ikke hadde noe over. Brukte tøybleier under hodet for å forhindre gulp og slikt på vognmadrassen. Fungerete fint det i alle fall. Vi brukte bagvogna i ett år, så uten noe over madrassen hadde den nok ikke sett like fin ut i dag. Om du ikke får til å bruke laken, så legg ett teppe eller noe der:)
Reiki 73 Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Jeg har funnet frem strekklaken til vogn, men er usikker på hvor de selger sånnt nå. De er knøttsmå :-) og sitter der de skal.
mamarama og lille banan Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 jeg kjøpte nettopp laken for vogn på salg på Princess. dette var på City Syd i Trondheim, vet ikke hvordan det er andre steder
trollmor85 Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 har ikke funnet laken til vogna, men finner jeg så kjøper jeg. men tenkte å kjøpe lammeskinn som jeg skal ha i vogna, og til vinteren har jeg voksipose som jeg skal bruke
NormaJean Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 jersey laken til vogn og vugge fåes kjøpt på feks princess. koster 49kr. disse har da strikk rundt slik at de holder seg på plass. babyshop selger også, men der er de dyrere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå