Musemor med tre søte små Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Er blitt så fryktelig allergisk igjen, og skal begynne å prøve om en mnd. og lurer
nicknavn Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Så lenge du ikke er gravid, kan du ta allergi piller, men når du blir gravid må du snakke med legen om det.
tiger82 Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Enig med medium. Snakk med legen om det. En annen ting er jo det at graviditeten gjør at allergien blir mindre plagsom. Det ble den iallefall med meg. Så da hadde jeg ikke behov for å ta allergipiller uansett.
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Du kan bruke Polaramin, det er på resept. Du kan ikke bruke Zyrtec, Aerius o.l preparater
petite fleur Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Jeg kunne i alle fall ikke bruke Kestine, som er mitt vanlige merke. Fikk resept på noe annet, men siden jeg faktisk ikke hadde allergiske reaksjoner når jeg var gravid (ikke uvanlig, sa legen) tok jeg de ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå