Gå til innhold

Flere med IKM 31.aug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når hadde dere EL? Tror jeg hadde el rundt den 17... Har syklus på 31 dager.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKM 30 el 31 august.. Utrooolig lenge til:(

Har du noen symptomer?

Har symptomer som bare det.. er bare redd jeg innbiller meg ting..

Murringer i korsryggen og helt ned i lårene.. trøtt og sliten og utrolig ømme pupper..

Er i 2pp nå og hadde ikke denne følelsen i forrige pp..

Håper virkelig det er en spire:D

Skrevet

Har litt mens-murringer og stikking i puppene, men jeg innbiller meg vel at jeg har symptomer:o( 9 pp her, så jeg har blitt skuffa noen ganger..... Håper bare at jeg ikke begynner å spotte snart, for det bruker jeg å gjøre rundt den tiden her... Optimist enda da:o)

Veldig lenge til 31 ja....

Skal på nattevakt i natt og jeg har for meg at det heller ikke er så bra når man prøver å bli gravid... Vet du noe om det???

Masse lykke til til deg i alle fall!!!!

Skrevet

Hei! Ja, jeg har også IKM den 31. Hadde pos el-test den 15. så tipper jeg hadde el ca den 16. Kun 2. pp, og bare 1,5 mnd siden jeg sluttet med p-piller så vet ikke hvordan en normal syklus kjennes ut for meg. Har en del mensmurring og stikninger, men ellers lite symptomer. Begynner å bli utålmodig! Også litt pes fordi jeg er invitert på masse aktiviteteter hvor det skal konsumeres alkohol. Vanskelig å ikke ta et par glass vin når man ikke vet at man er gravid, synes jeg..

Nattevakter er jo ikke bra for gravide, så kan godt være at det er en stressfaktor som kan gjøre det vanskeligere å bli gravid. Jeg går også normalt døgnvakter i perioder, men er akkurat nå sykemeldt av andre årsaker.

Uansett: Lykke til! Håper spira sitter denne mnd! Vi får holde hverandre informert når IKM nærmer seg :-) Og husk: Spotting kan være festeblødning!

Skrevet

Takk for svar:o)

Vi får holde kontakten ja, godt å ha BMI om dagen!!!

Syns du skal ta deg et par glass vin og kose deg jeg. Det er først i uke 6 at mor og foster "deler" blod og da har vel du testet deg for lenge siden vil jeg tro:o)

Hvor lenge etter El har man festeblødning da? Er det individuelt kanskje?

Masse masse lykke til til deg også førstegangsprøver77!!

Skrevet

Takk! Festeblødningen kommer vel vanligvis fra 6.-8. dag etter el og frem til tiden like etter IKM. Mange har hatt blødning rundt IKM og trodd de ikke har vært gravide pga festeblødning. Vi krysser fingrene!!

Skrevet

Hei! jeg har IKM 31 aug eller 1 sept, føles leenge til. Har 30 dagers syklus og regner med at eggløsningen var den 18 eller dagen etter. Har ingen symtomer ennå, kanskje litt mye "vann" i munnen. Går å kjenner på puppa med jevne mellomrom: "er de litt ømme nå tro? Har de blitt større? Er de annerledes? " Hjælp jeg blir gal!! he he ..man blir jo så utrolig selvsentrert av dette. Send meg på galehus. MØ!

Skrevet

hei jeg har IKM mellom 28-31 august. Syklusen min varierer litt og det er litt irriterende. Ingen tegn denne måneden, så jeg regner med vi må prøve neste mnd igjen :(

Er snart i vår 5 pp. Dritt lei av og prøve nå kjenner jeg. Sluttet med p-pillene i november 07 pga høyt BT.

Skrevet

Blir litt beroliget når jeg ser det er fler i samme båt her ja.... Håper noen skikkelige symptomer skal blusse opp og at TR holder seg langt unna! (ho fikk nemlig sparken forrige mnd he he) Stå på jenter, nå er det snart vår tur!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...