bente69;) Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 .....Til det er lørdag, å da har jeg lørdagsgodt;))) Lurer på hvordan liten pose potetgull jeg skal kjøpe i morgen?, så skal jeg ha en hobby sjokolade. Jeg prøver nemlig å bare spise godt på lørdager, å det er ikke lett. Men jeg har klart det i 2 uker *ler* Kjøper en liten potetgull pose og en sjokolade hver lørdag. Lurer på om jeg skal kjøpe paprika bamser i morgen eller elias, ikke lett å velge gitt.... Flere som prøver å bare spise godt på lørdager?
Mille** Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Hehe.....jeg prøver å holde meg til fredag og lørdag, men det har skjært seg helt denne uka, har mensen å da sprekker jeg fort. ;o(
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Her blir det potetgull med sourcream og onion i mårra.. ) Smaker litt bedre med godt når man bare spiser det en gang i uka..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 22. august 2008 #4 Skrevet 22. august 2008 Det er av målene mine at jeg skal klare meg med snop bare på fredag og lørdager. Klarer ikke kutte ned til bare en dag enda, men skal begynne med to. Har spist alt for masse de siste ukene, hele sommeren egentlig. Men er ivrig til å starte nå ett nytt og bedre liv..
metaMORfose Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Oi - jeg skal ikke si hvor mange sjokolader jeg har spist denne uka. Men jeg kan vel si at man trenger mer enn en hånd å telle med..
Gjest Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Har tyvstartet helgen med en digestive kjeks og to småsjokolader (har satt meg opp på slanketråden her inne så dette er avslørende gitt ) Synes det potetgullet med biffsmak er kjempegodt, men det har de sluttet å selge i lokalbutikken her
blond Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Ærlig talt så synes jeg at de gode kaloriene jeg får i meg i uka ikke burde telle! De burde rett og slett bli annulert fra kroppens systemer så jeg kunne spise hva jeg ville uten at det ble synlige spor....
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Tenker på det.... Syns ihvertfall at du har vært fink:)))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 23. august 2008 #9 Skrevet 23. august 2008 Endelig lørdag:) Nå hva slags snop ble det på dere? Jeg sendte mannen på butikken og ba ham kjøpe LITT lørdags godt, så det ikke blir rester til resten av uka. Men han skjønte hvis ikke det så her ble skapet fult igjen:( Men må jo lære å leve med frsitelser, så får spise idag, og legge resten pent inn iskapet igjen til neste helg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå