Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Er skikkelig usikker, enten har jeg lagt på meg under navelen veldig fort, begynner å nærme meg 30, eller så er jeg gravid. Så enten trene som er he.... eller skjønne hvorfor jeg har fått denne lille magen. Har gått på p-sprøyte siden november, tok siste i midten av mai, men ble tidligere i år gravid selv på sprøyten, noe som gikk galt da men.. Har ikke tenkt å ta flere av de. Tok en test for en uke siden som var negativ, tok i 17 tiden på ettermiddagen, men burde vel egentlig ikke bety noe. Så burde vel heller begynne å trene noe iherdig... men hadde vært veldig kos med en til også da, vi vil jo det. Siden ejg har gått på p-sprøyte har det blitt noen kr på tester, så vet ikk om det er noen vits å kjøpe enda en nå. Så var det ei som spurte på jobben i dag om jeg bare hadde spist godt i sommer eller om det var noe annet.... Frekt eller? Tar meg ikke så nær av ting, så tenker ikke noe på fornærmelsen, men heller til min lille mage om det kunne være noe... Hva tror dere? teit å spørre kanskej men sitter nå her og undrer..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Kikker inn i glasskulen... Og svaret er; Ta en test! Testen skal vel helst tas om morgenen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå