Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #1 Skrevet 22. august 2008 Vet at dette blir helt teit, men jeg er skikkelig skuffa! Jeg elsker musikken hans, og synes tekstene hans er så vakkert skrevet. Har alltid tenkt at denne mannen vet hva ekte kjærlighet er. Og så er han så ASSHOLE! Jaja, han er jo bare en kjendis, men når musikere skriver som han gjør, får man jo et inntrykk av at han mener det han sier.
... <3 ... Skrevet 22. august 2008 #2 Skrevet 22. august 2008 Han er utrolig kjekk og har veldig bra musikk ja... Likte musikken hans en stund før jeg visste hvordan han så ut.. Etter det, likte jeg den bare enda mere.. MMmmm... Han gjør mye dumme ting, men snart er han hos meg her i Lillehammer..
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #3 Skrevet 22. august 2008 Haha! Joda, han ser bra ut, han. Høy, mørk og kjekk liker vi
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #5 Skrevet 22. august 2008 Han er kun sammen med de hotteste damene i Hollywood (Jessica Simpson, Jennifer Aniston, Jennifer Love Hewitt osv.). Kun i korte perioder, og så gjør han det slutt. Deretter skriver han stygge meldinger til dem på myspace-siden sin, f.eks. "Ta hintet, kvinnfolk! Jeg er ikke interessert!" Hehe, vet jeg overreagerer nå
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #6 Skrevet 22. august 2008 Enig med sistmann her. Han blir sammen med ei dame, og gjør det så slutt etter noen måneder, ogt damene sitter igjen med følelsen av at de ikke var smarte nok for ham som er så intellektuell. "Your body is a wonderland" ble visst skrevet til Jennifer Love Hewitt. Ryktene sier også at han er temmelig kinky med disse damene. Han pissa visst på Jessica Simpson i senga da de var sammen, og at han er ganske drøy.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #7 Skrevet 22. august 2008 Han sier vel alt i "I don`t trust myself (with loving you)". Den skrev han visst til Jessica Simpson. Handler om at ho ikke kan stole på han og ho burde bare kose seg med han mens ho kan, for snart stikker han.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #8 Skrevet 22. august 2008 Det viser jo bare at kjendisene er like dumme som andre dødelige.
LadyJones Skrevet 22. august 2008 #9 Skrevet 22. august 2008 Hvem i huleste er John Majer? Jeg har tenkt hele tiden før jeg åpnet dette innlegget at hvem er det nå som er så skuffet over den tidligere statsministeren i England da (John MajOr)??? Hva er DET liksom? Haha, nå føler jeg meg lur...
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #10 Skrevet 22. august 2008 Skulle ønske jeg var så opptatt av politikk at jeg blir skuffa over statsministeren av England... hehe. John Mayer er en musiker som driver og dater alle de heiteste damene i Hollywood.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #11 Skrevet 22. august 2008 Jeg er dummest av alle!! Trodde det var prat om en av de som stilte til Presidentvalg i USA, jeg.. JADA!! Tør ikke å signere noe annet enn anonym nå.
LadyJones Skrevet 22. august 2008 #12 Skrevet 22. august 2008 Hahhaahaha...så morsomt. Jeg føler meg bare gamnmel. Måtte google denne Jon Mayer og kom over en paparazzifilm på youtube.com hvor han og Jennifer Aniston besøkte Courtney Cox. Mange, mange minutter med blurry personer på en balkong......ja jeg så hele filmen. Minte om langrenn på tv i gamle dager. Kameraet sto opstilt i skogen og man ser bare trær og en tom løype. Plutselig, DER kommer skiløperen og så er han borte like fort....kjempespennende, hihi......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå