Gå til innhold

Vil ikke sende han i barnehagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha lest utallige innlegg her inne om foreldre som er misfornøyde med barnehagen, gruer jeg meg kjempe mye til den dagen kommer! Sønnen min er bare 7 mnd og det er lenge til han skal begynne, spesielt siden vi bor i Oslo og det er lang ventetid her. Men jeg leser her inne, og får helt vondt i hjerte! Må jeg virkelig følge den skjønne, lille gutten min i barnehagen, gå fra han og la han være igjen med de grusomme og slemme tantene som ikke har tid til han?!

Jeg vet at det ikke er slik alle steder, men allikevel...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du må jo ikke, kan jo være hjemme med ham.

Skrevet

Da kan jeg fortelle deg om "vår" barnehage=) Den er helt fantastisk og de som jobber der er proffesjonelle, omsorgsfulle og kjempesnille. Jenta mi har gått der siden hun var 2 år, og hun gleder seg hver eneste dag. Har til dags dato ikke hatt noen ting å være misfornøyd med.

Skrevet

Jo, jeg må! Skal etterhvert ut i arbeidslivet, eventuelt begynne på utdanningen min. Så det er ikke noe alternativ :)

Skrevet

Her kommer også et positivt innlegg. Vi er kjempefornøyd med vår barnehage. Alle som jobber der er kjempeflinke og glade i gutten vår. Han koser seg så masse der!! Noen dager er det klart at han kan gråte litt i det vi går men det gir seg alltid fort og de finner på noe gøy. Andre dager har han ikke tid til å si hadet for han må forte seg inn og leke! Han har lært masse og utviklet seg masse det året han har gått der og han trives kjempegodt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...